Już od: 59 zł

Już od: 59 zł

DIETA SAMURAJA

Intensywnie trenujesz? Uprawiasz sport? Z tą dietą poczujesz moc! Dieta samuraja czerpie wszystko, co najlepsze z diety paleo. Dzięki tej diecie dostarczysz organizmowi wartości odżywcze pochodzące z produktów mięsnych, jaj, najlepszej oliwy z oliwek i warzyw. Jest to dieta wysokobiałkowa oraz mało przetworzona. Ćwicz ciężko. Banzai!

Pożywna i smaczna dieta samuraja — Warszawa

Ten sposób żywienia łączy w sobie zasady diety paleo, czyli spożywanie takich niskoprzetworzonych produktów jak jaja, owoce, warzywa, chude mięsa czy ryby, z bezglutenowymi węglowodanami, np. kaszą jaglaną bądź ryżem. Co więcej, dieta samuraja wyklucza rośliny strączkowe i nabiał. Czerpie ona inspiracje z odżywiania japońskich wojowników, łącząc korzyści dla zdrowia z dbaniem o prawidłową masę ciała oraz budowaniem mięśni. Dieta samuraja przeznaczona jest dla osób regularnie uprawiających intensywny wysiłek fizyczny. Zawiera dużo białka oraz źródła bezglutenowych węglowodanów, a także realizuje założenia zdrowego odżywiania. Zapraszamy do kontaktu Klientów z Warszawy i nie tylko!

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal,

Już od: 59 zł

DIETA SAMURAJA

Intensywnie trenujesz? Uprawiasz sport? Z tą dietą poczujesz moc! Dieta samuraja czerpie wszystko, co najlepsze z diety paleo. Dzięki tej diecie dostarczysz organizmowi wartości odżywcze pochodzące z produktów mięsnych, jaj, najlepszej oliwy z oliwek i warzyw. Jest to dieta wysokobiałkowa oraz mało przetworzona. Ćwicz ciężko. Banzai!

Pożywna i smaczna dieta samuraja — Warszawa

Ten sposób żywienia łączy w sobie zasady diety paleo, czyli spożywanie takich niskoprzetworzonych produktów jak jaja, owoce, warzywa, chude mięsa czy ryby, z bezglutenowymi węglowodanami, np. kaszą jaglaną bądź ryżem. Co więcej, dieta samuraja wyklucza rośliny strączkowe i nabiał. Czerpie ona inspiracje z odżywiania japońskich wojowników, łącząc korzyści dla zdrowia z dbaniem o prawidłową masę ciała oraz budowaniem mięśni. Dieta samuraja przeznaczona jest dla osób regularnie uprawiających intensywny wysiłek fizyczny. Zawiera dużo białka oraz źródła bezglutenowych węglowodanów, a także realizuje założenia zdrowego odżywiania. Zapraszamy do kontaktu Klientów z Warszawy i nie tylko!

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal,

*Każdy zestaw zawiera szczegółowe menu wraz z opisem potraw i ich kalorycznością.

PRZYKŁADOWE MENU

PRZYKŁADOWE MENU

ŚNIADANIE

Pasta ziołowa z kurczakiem na papryce. Mini sałatka ze szpinakiem, selerem naciowym, papryką, pomidorkami cherry, orzechami brazylijskim, szczypiorkiem i sosem winegret

PRZEKĄSKA

Tarta z łososiem, brokułem i  papryką. Sałatka mini z roszponka, blanszowaną cukinią, paseczkami papryki, wiórkami marchewki, oliwkami i dressingiem

OBIAD

Rolada drobiowa faszerowana plackiem jajecznym ze szczypiorkiem i papryką, sos. Żółty ryż basmati, surówka z kolorowej kapusty z selerem i marchewką

PRZEKĄSKA

Sajgonki z drobiowym mięsem i warzywami, sos słodkie chilli

KOLACJA

Szaszłyk z pulpecików wołowych, papryka, cukinia i ananas. Pieczarki z musem pomidorowym z czosnkiem. Kolorowa fasolka szparagowa w sezamie z pieczona papryką