Już od: 61 zł

Już od: 61 zł

DIETA SEMI WEGE

Chcesz w istotny sposób ograniczyć spożywanie mięsa, ale nie rezygnować z niego w pełni? Jeśli tak, to ta dieta jest dla Ciebie. Zamień czerwone mięso na drób, ryby, owoce morza, produkty pochodzenia zwierzęcego, nabiał, miód i jaja. Dzięki różnorodności produktów dieta jest zdrowa i smaczna. Polecana wszystkim tym, którzy chcą urozmaicić swoje menu.

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal,

Już od: 61 zł

DIETA SEMI WEGE

Chcesz w istotny sposób ograniczyć spożywanie mięsa, ale nie rezygnować z niego w pełni? Jeśli tak, to ta dieta jest dla Ciebie. Zamień czerwone mięso na drób, ryby, owoce morza, produkty pochodzenia zwierzęcego, nabiał, miód i jaja. Dzięki różnorodności produktów dieta jest zdrowa i smaczna. Polecana wszystkim tym, którzy chcą urozmaicić swoje menu.

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal,

*Każdy zestaw zawiera szczegółowe menu wraz z opisem potraw i ich kalorycznością.

PRZYKŁADOWE MENU

PRZYKŁADOWE MENU

ŚNIADANIE

Cykoria faszerowana kremowym twarożkiem, pieczonym łososiem, ogórkiem i koperkiem. Pieczywo gryczane, pomidor w sezamie, papryka, rzodkiewka

PRZEKĄSKA

Barszcz ukraiński

OBIAD

Pełnoziarniste spaghetti, sos bolognese drobiowy, parmezan, surówka colesław

PRZEKĄSKA

Kaszkowiec

KOLACJA

Kofta sojowa z papryczką jalapeno, suszonymi pomidorami, sos węgierski, kasza gryczana, sałatka z ogórków papryki i cebuli