Już od: 66 zł

Już od: 66 zł

DIETA SPORT

Biegasz? Pływasz? A może w grę wchodzi siłka? Mamy coś dla Ciebie! Uzupełnij swój trening o naszą dietę sportową. ????

Odpowiednio dobrana porcja białka, zdrowych tłuszczy, węglowodanów oraz bogactwo minerałów i witamin niezbędnych do zachowania odpowiednich procesów metabolicznych zapewni Tobie optymalne odżywianie i pomoże w realizacji wymarzonych planów treningowych. Oferujemy diety o różnej kaloryczności — m.in. 2500 czy 3000 kcal. Pamiętaj, efekty = dieta + ćwiczenia! Nie masz czasu na samodzielne gotowanie? Nie zawracaj sobie głowy posiłkami, my się tym zajmiemy. Ty po prostu ćwicz!

Dieta sportowców wytrzymałościowych

Jeśli uprawiasz biegi lub pływanie długodystansowe, bierzesz udział w maratonach czy zajmujesz się innym sportem wytrzymałościowym, to Twoja dieta powinna być przeznaczona dla sportowców wytrzymałościowych. Znajdzie się w niej miejsce na posiłki bogate w węglowodany oraz kwasy tłuszczowe, a także inne niezbędne składniki odżywcze.

Dieta na masę

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak różne mogą być potrzeby osób uprawiających sport, właśnie dlatego dieta SPORT przeznaczona jest także dla osób trenujących siłowo. Oferujemy dietę na masę, która pozwoli na budowę sylwetki w zdrowy i racjonalny sposób. Wśród naszych propozycji znajdziesz diety o różnej kaloryczności — od 1000 kcal aż do 3000 kcal. Zróżnicowanie potrzeb sportowców wynika nie tylko z rodzaju uprawianej dyscypliny sportowej, ale również wielu kwestii indywidualnych, np. wagi, wzrostu, wieku czy codziennej aktywności pozatreningowej.

Dieta dla sportowców — mięsna i roślinna

Nasze diety to starannie skomponowane posiłki dostarczające białko, węglowodany, zdrowe tłuszcze, witaminy oraz inne składniki odżywcze w odpowiednich proporcjach. Jeśli więc jesteś sportowcem, ale nie masz czasu na przygotowywanie posiłków, skorzystaj z naszych diet! Zachęcamy do wybrania jadłospisu o właściwej kaloryczności. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji!

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal, 3000, kcal,

Już od: 66 zł

DIETA SPORT

Biegasz? Pływasz? A może w grę wchodzi siłka? Mamy coś dla Ciebie! Uzupełnij swój trening o naszą dietę sportową. ????

Odpowiednio dobrana porcja białka, zdrowych tłuszczy, węglowodanów oraz bogactwo minerałów i witamin niezbędnych do zachowania odpowiednich procesów metabolicznych zapewni Tobie optymalne odżywianie i pomoże w realizacji wymarzonych planów treningowych. Oferujemy diety o różnej kaloryczności — m.in. 2500 czy 3000 kcal. Pamiętaj, efekty = dieta + ćwiczenia! Nie masz czasu na samodzielne gotowanie? Nie zawracaj sobie głowy posiłkami, my się tym zajmiemy. Ty po prostu ćwicz!

Dieta sportowców wytrzymałościowych

Jeśli uprawiasz biegi lub pływanie długodystansowe, bierzesz udział w maratonach czy zajmujesz się innym sportem wytrzymałościowym, to Twoja dieta powinna być przeznaczona dla sportowców wytrzymałościowych. Znajdzie się w niej miejsce na posiłki bogate w węglowodany oraz kwasy tłuszczowe, a także inne niezbędne składniki odżywcze.

Dieta na masę

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak różne mogą być potrzeby osób uprawiających sport, właśnie dlatego dieta SPORT przeznaczona jest także dla osób trenujących siłowo. Oferujemy dietę na masę, która pozwoli na budowę sylwetki w zdrowy i racjonalny sposób. Wśród naszych propozycji znajdziesz diety o różnej kaloryczności — od 1000 kcal aż do 3000 kcal. Zróżnicowanie potrzeb sportowców wynika nie tylko z rodzaju uprawianej dyscypliny sportowej, ale również wielu kwestii indywidualnych, np. wagi, wzrostu, wieku czy codziennej aktywności pozatreningowej.

Dieta dla sportowców — mięsna i roślinna

Nasze diety to starannie skomponowane posiłki dostarczające białko, węglowodany, zdrowe tłuszcze, witaminy oraz inne składniki odżywcze w odpowiednich proporcjach. Jeśli więc jesteś sportowcem, ale nie masz czasu na przygotowywanie posiłków, skorzystaj z naszych diet! Zachęcamy do wybrania jadłospisu o właściwej kaloryczności. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji!

1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500, kcal, 3000, kcal,

*Każdy zestaw zawiera szczegółowe menu wraz z opisem potraw i ich kalorycznością.

PRZYKŁADOWE MENU

PRZYKŁADOWE MENU

ŚNIADANIE

Pomidorki z pastą jajeczną z koperkiem i indykiem, wysokobiałkowe pieczywo, kalarepka, rzodkiewka, słupki ogórka z kolorowym pieprzem i orzechami nerkowca

PRZEKĄSKA

Baton energetyczny z płatkami owsianymi, kokosem i daktylami, twarożek z bakaliami, mus malinowy

OBIAD

Indyk w sezamie z chrupiącymi warzywami, kiełkami fasolki mung i orzeszkami ziemnymi. Pilaw z żółtego ryżu z kolorową papryką, zielonym groszkiem i natką pietruszki, surówka z marchewki i ananasa

PRZEKĄSKA

Wołowy burger na wstążkach blanszowanej marchewki i cukinii, batatowe frytki, sos pomidorowy z odrobiną chilli, surówka z kolorowej kapusty z papryką, natką pietruszki, kiełki fasolki mung

KOLACJA

Spring Rolls z pieczonym łososiem, blanszowanym jarmużem, fenkułem, papryką  i karmelizowaną marchewką. Sałatka z wodorostów z makaronem z tapioki, marynowaną rzepą, marchewką i ogórkiem, sezamem z sosem cytrusowym